tytul_zwiazek
tytul_zwiazek
logo_forum
Statystki odwiedzin
OkresWizytOdsłon
Dziś 185 412
Wczoraj 236 573
Ostat tydzień 3239 8966
Ostat. dwa tyg. 6425 16336
Ostat. miesiąc 14730 31192
Ostatni rok 167603 336817
Razem 1497807 3297135
Kontrola PP w Rakoniewicach


Kontrola Posterunku Policji w Rakoniewicach - 13 październik 2010 roku

 W toku wykonanych czynności ustalono co następuje :

1. Na budynku koło wejścia głównego znajduje się tablica metalowa z nieaktualnym godłem bez korony.
2. Maszt znajdujący się przed budynkiem jest skorodowany i wymaga odnowienia.
3. W oknach budynku znajdują się zainstalowane na stałe kraty okienne bez możliwości ich otwarcia od wewnątrz.
4. Wokół budynku znajduje się ogrodzenie z widocznymi śladami korozji.
5. Na elewacji budynku znajdują się widoczne ślady odpadających powłok farby.
6. Na budynku przeznaczonym do garażowania pojazdów brak oznaczeń przeciwpożarowych.
7. W oknie budynku przeznaczonym do garażowania pojazdów znajduje się wybita szyba, co stwarza realne zagrożenie wypadkowe.
8. Teren zaplecza wymaga  uporządkowania i dostosowania do obowiązujących  wymogów administracyjnych.

                                                   Z A L E C E N I A

1. W związku z naruszeniem wymogów określonych w przepisach o ochronie przeciwpożarowej zalecam przeprowadzić stosowną kontrolę problemową.

                                      Termin realizacji – 30 października 2010 roku

2. W związku z występowaniem niebezpieczeństwa wypadkowego spowodowanego wybitą szybą w oknie budynku przeznaczonego do garażowania pojazdów zalecam podjąć działania mające na celu usunięcie tego zagrożenia.

                                    Termin realizacji – 30 października 2010 roku


                                                    U  W  A  G  I

1. Zwracam uwagę na konieczność przeprowadzenia oceny obiektu pod kątem wymogów Prawa Budowlanego.
2. Zwracam uwagę, że występujące nieprawidłowości obniżają poziom estetyczny obiektu, który jako obiekt o szczególnym charakterze powinien być utrzymany w zgodzie z obowiązującymi przepisami dla jednostek Policji.

P O U C Z E N I E

 Od wydanych zaleceń pracodawca może wnieść sprzeciw do właściwego inspektora pracy Państwowej Inspekcji Pracy. Sprzeciw wnosi się w terminie  7 dni od dnia doręczenia zalecenia.

                                                              /-/ asp. sztab. Lucjan Dutkiewicz

Otrzymują :
egz. nr 1 – Wielkopolski Komendant Wojewódzki Policji
egz. nr 2 –  ZW NSZZ Policjantów województwa wielkopolskiego
    
 


 
 


 

  


 
   
     
 
 

      

 

tytul_szukaj
tytul_zegar
13:53:54
tytul_kalendarz
Sierpień 2020
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
          12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31           
tytul_zwiazek
mapka
tytul_zwiazek
galeria
tytul_zwiazek
Czy należy wprowadzić dodatek progresywny do uposażenia policjanta?
Zdecydowanie tak
Nie
Nie mam zdania
dzielnik


ZW NSZZ P - Senat RP - ustawa o szczególnych rozwiązaniach dotyczących wsparcia służb mundurowych nadzorowanych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, o zmianie ustawy o Służbie Więziennej oraz niektórych innych ustaw już w Senacie RP!