tytul_zwiazek
tytul_zwiazek
logo_forum
Statystki odwiedzin
OkresWizytOdsłon
Dziś 182 445
Wczoraj 507 1229
Ostat tydzień 4529 8513
Ostat. dwa tyg. 8115 16385
Ostat. miesiąc 18624 40131
Ostatni rok 240860 509859
Razem 1229825 2763705
Punkt kontaktowy - umundurowanie
 Powstał nowy punkt kontaktowy

Policjanci, którzy chcą odpłatnie uzupełnić elementy nowego umundurowania, już dziś mogą zgłaszać takie zapotrzebowanie do Biura Logistyki Policji KGP. W tym celu uruchomiono specjalny punkt kontaktowy, gdzie telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej można zamówić brakujące części munduru.

W związku z trwającą wymianą umundurowania co jakiś czas pojawiają się pytania o możliwość zakupu dodatkowych elementów mundurów nowego wzoru. Jak wynika z informacji przekazanych przez jednostki terenowe do Biura Logistyki KGP, funkcjonariusze najchętniej uzupełniliby swoje mundury o nowe koszule, spodnie letnie, swetry i czapki służbowe. Pojawiały się też zapytania o możliwość nabycia dodatkowych kurtek letnich i trzewików służbowych.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom policjantów w Biurze Logistyki KGP utworzono punkt kontaktowy, gdzie funkcjonariusze mogą zgłaszać potrzeby związane z nabyciem elementów umundurowania nowego wzoru.

Punkt czynny będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.15 do 16.15. Kontakt możliwy będzie pod numerem telefonu (0 22) 60-135-88/ 72-135-88. Zamówienia można składać również za pośrednictwem poczty elektronicznej – adres: kwatermistrzblp@policja.gov.pl. Składając zamówienie należy uwzględnić następujące dane:

• Imię i nazwisko zamawiającego
• Jednostka organizacyjna Policji
• Zamawiany element umundurowania
• Rozmiar
• Telefon kontaktowy zamawiającego

Indywidualne zapotrzebowania będą bilansowane z uwzględnieniem asortymentu i rozmiaru przedmiotów. Następnie Biuro Logistyki Policji będzie dokonywało zakupów zamówionych elementów. Realizacja dostawy będzie się odbywać do magazynu właściwej komendy wojewódzkiej Policji. Odbiór przedmiotu przez zamawiającego będzie możliwy po dokonaniu wpłaty równowartości zamówionego przedmiotu do kasy jednostki. W zależności od zainteresowania i ilości zgłoszeń zamówienia mają być realizowane w terminie od 1 do 3 miesięcy.

gg / mg

    * Nowe elementy umundurowania dla policjantów

tytul_szukaj
tytul_zegar
14:10:35
tytul_kalendarz
Grudzień 2018
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
          12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31           
tytul_zwiazek
mapka
tytul_zwiazek
galeria
tytul_zwiazek
Jak oceniasz porozumienie MSWiA - FZZ SM w sprawie podwyżek?
Dobrze
Źle
Nie mam zdania
Najlepsze od lat
dzielnik


ZW NSZZ P – podwyżki, których wysokość została określona w Porozumieniu, wchodzą w fazę pilnej realizacji. Dzięki ścisłej współpracy Ministra z NSZZ P rozpoczęto w expressowym tempie prace legislacyjne nad projektem zmiany rozporządzenia. WIĘCEJ W AKTUALNOŚCIACH!!!