tytul_zwiazek
tytul_zwiazek
logo_forum
Statystki odwiedzin
OkresWizytOdsłon
Dziś 517 1035
Wczoraj 942 1935
Ostat tydzień 6078 12743
Ostat. dwa tyg. 10095 22764
Ostat. miesiąc 24827 49751
Ostatni rok 176291 383084
Razem 796630 1840011
Punkt kontaktowy - umundurowanie
 Powstał nowy punkt kontaktowy

Policjanci, którzy chcą odpłatnie uzupełnić elementy nowego umundurowania, już dziś mogą zgłaszać takie zapotrzebowanie do Biura Logistyki Policji KGP. W tym celu uruchomiono specjalny punkt kontaktowy, gdzie telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej można zamówić brakujące części munduru.

W związku z trwającą wymianą umundurowania co jakiś czas pojawiają się pytania o możliwość zakupu dodatkowych elementów mundurów nowego wzoru. Jak wynika z informacji przekazanych przez jednostki terenowe do Biura Logistyki KGP, funkcjonariusze najchętniej uzupełniliby swoje mundury o nowe koszule, spodnie letnie, swetry i czapki służbowe. Pojawiały się też zapytania o możliwość nabycia dodatkowych kurtek letnich i trzewików służbowych.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom policjantów w Biurze Logistyki KGP utworzono punkt kontaktowy, gdzie funkcjonariusze mogą zgłaszać potrzeby związane z nabyciem elementów umundurowania nowego wzoru.

Punkt czynny będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.15 do 16.15. Kontakt możliwy będzie pod numerem telefonu (0 22) 60-135-88/ 72-135-88. Zamówienia można składać również za pośrednictwem poczty elektronicznej – adres: kwatermistrzblp@policja.gov.pl. Składając zamówienie należy uwzględnić następujące dane:

• Imię i nazwisko zamawiającego
• Jednostka organizacyjna Policji
• Zamawiany element umundurowania
• Rozmiar
• Telefon kontaktowy zamawiającego

Indywidualne zapotrzebowania będą bilansowane z uwzględnieniem asortymentu i rozmiaru przedmiotów. Następnie Biuro Logistyki Policji będzie dokonywało zakupów zamówionych elementów. Realizacja dostawy będzie się odbywać do magazynu właściwej komendy wojewódzkiej Policji. Odbiór przedmiotu przez zamawiającego będzie możliwy po dokonaniu wpłaty równowartości zamówionego przedmiotu do kasy jednostki. W zależności od zainteresowania i ilości zgłoszeń zamówienia mają być realizowane w terminie od 1 do 3 miesięcy.

gg / mg

    * Nowe elementy umundurowania dla policjantów

tytul_szukaj
tytul_zegar
16:07:25
tytul_kalendarz
Styczeń 2017
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
            1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031         
tytul_zwiazek
mapka
tytul_zwiazek
galeria
tytul_zwiazek
Jakie powinny być podwyżki w 2017 roku?
Równo dla każdego
150 zł dla wszystkich 100 zł motywacja
dzielnik


ZW NSZZ P - rozmowy w ministerstwie w sprawie podwyżek nie zostały zakończone. Ostateczna decyzja zapadnie w ciągu najbliższych dniach!!!