tytul_zwiazek
tytul_zwiazek
logo_forum
Statystki odwiedzin
OkresWizytOdsłon
Dziś 338 769
Wczoraj 234 432
Ostat tydzień 4805 8924
Ostat. dwa tyg. 7034 13575
Ostat. miesiąc 12483 24235
Ostatni rok 185548 371492
Razem 1349314 2997613
Kontrola PP w Rakoniewicach


Kontrola Posterunku Policji w Rakoniewicach - 13 październik 2010 roku

 W toku wykonanych czynności ustalono co następuje :

1. Na budynku koło wejścia głównego znajduje się tablica metalowa z nieaktualnym godłem bez korony.
2. Maszt znajdujący się przed budynkiem jest skorodowany i wymaga odnowienia.
3. W oknach budynku znajdują się zainstalowane na stałe kraty okienne bez możliwości ich otwarcia od wewnątrz.
4. Wokół budynku znajduje się ogrodzenie z widocznymi śladami korozji.
5. Na elewacji budynku znajdują się widoczne ślady odpadających powłok farby.
6. Na budynku przeznaczonym do garażowania pojazdów brak oznaczeń przeciwpożarowych.
7. W oknie budynku przeznaczonym do garażowania pojazdów znajduje się wybita szyba, co stwarza realne zagrożenie wypadkowe.
8. Teren zaplecza wymaga  uporządkowania i dostosowania do obowiązujących  wymogów administracyjnych.

                                                   Z A L E C E N I A

1. W związku z naruszeniem wymogów określonych w przepisach o ochronie przeciwpożarowej zalecam przeprowadzić stosowną kontrolę problemową.

                                      Termin realizacji – 30 października 2010 roku

2. W związku z występowaniem niebezpieczeństwa wypadkowego spowodowanego wybitą szybą w oknie budynku przeznaczonego do garażowania pojazdów zalecam podjąć działania mające na celu usunięcie tego zagrożenia.

                                    Termin realizacji – 30 października 2010 roku


                                                    U  W  A  G  I

1. Zwracam uwagę na konieczność przeprowadzenia oceny obiektu pod kątem wymogów Prawa Budowlanego.
2. Zwracam uwagę, że występujące nieprawidłowości obniżają poziom estetyczny obiektu, który jako obiekt o szczególnym charakterze powinien być utrzymany w zgodzie z obowiązującymi przepisami dla jednostek Policji.

P O U C Z E N I E

 Od wydanych zaleceń pracodawca może wnieść sprzeciw do właściwego inspektora pracy Państwowej Inspekcji Pracy. Sprzeciw wnosi się w terminie  7 dni od dnia doręczenia zalecenia.

                                                              /-/ asp. sztab. Lucjan Dutkiewicz

Otrzymują :
egz. nr 1 – Wielkopolski Komendant Wojewódzki Policji
egz. nr 2 –  ZW NSZZ Policjantów województwa wielkopolskiego
    
 


 
 


 

  


 
   
     
 
 

      

 

tytul_szukaj
tytul_zegar
18:45:55
tytul_kalendarz
Wrzesień 2019
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
            1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30           
tytul_zwiazek
mapka
tytul_zwiazek
galeria
tytul_zwiazek
Jak oceniasz nowego Ministra Mariusza Kamińskiego?
Zła decyzja
Dobra decyzja
Nie ma zdania
dzielnik


ZW NSZZ P – Minister Kamiński poinformował, że podwyżka, która na konta mundurowych powinna trafić od stycznia 2020 roku, wypłacona zostanie „zgodnie z porozumieniem”.