tytul_zwiazek
tytul_zwiazek
logo_forum
Statystki odwiedzin
OkresWizytOdsłon
Dziś 18 52
Wczoraj 629 1649
Ostat tydzień 5266 12191
Ostat. dwa tyg. 16167 31956
Ostat. miesiąc 32285 63878
Ostatni rok 239926 509007
Razem 1213646 2729668
Kontrola PP w Rakoniewicach


Kontrola Posterunku Policji w Rakoniewicach - 13 październik 2010 roku

 W toku wykonanych czynności ustalono co następuje :

1. Na budynku koło wejścia głównego znajduje się tablica metalowa z nieaktualnym godłem bez korony.
2. Maszt znajdujący się przed budynkiem jest skorodowany i wymaga odnowienia.
3. W oknach budynku znajdują się zainstalowane na stałe kraty okienne bez możliwości ich otwarcia od wewnątrz.
4. Wokół budynku znajduje się ogrodzenie z widocznymi śladami korozji.
5. Na elewacji budynku znajdują się widoczne ślady odpadających powłok farby.
6. Na budynku przeznaczonym do garażowania pojazdów brak oznaczeń przeciwpożarowych.
7. W oknie budynku przeznaczonym do garażowania pojazdów znajduje się wybita szyba, co stwarza realne zagrożenie wypadkowe.
8. Teren zaplecza wymaga  uporządkowania i dostosowania do obowiązujących  wymogów administracyjnych.

                                                   Z A L E C E N I A

1. W związku z naruszeniem wymogów określonych w przepisach o ochronie przeciwpożarowej zalecam przeprowadzić stosowną kontrolę problemową.

                                      Termin realizacji – 30 października 2010 roku

2. W związku z występowaniem niebezpieczeństwa wypadkowego spowodowanego wybitą szybą w oknie budynku przeznaczonego do garażowania pojazdów zalecam podjąć działania mające na celu usunięcie tego zagrożenia.

                                    Termin realizacji – 30 października 2010 roku


                                                    U  W  A  G  I

1. Zwracam uwagę na konieczność przeprowadzenia oceny obiektu pod kątem wymogów Prawa Budowlanego.
2. Zwracam uwagę, że występujące nieprawidłowości obniżają poziom estetyczny obiektu, który jako obiekt o szczególnym charakterze powinien być utrzymany w zgodzie z obowiązującymi przepisami dla jednostek Policji.

P O U C Z E N I E

 Od wydanych zaleceń pracodawca może wnieść sprzeciw do właściwego inspektora pracy Państwowej Inspekcji Pracy. Sprzeciw wnosi się w terminie  7 dni od dnia doręczenia zalecenia.

                                                              /-/ asp. sztab. Lucjan Dutkiewicz

Otrzymują :
egz. nr 1 – Wielkopolski Komendant Wojewódzki Policji
egz. nr 2 –  ZW NSZZ Policjantów województwa wielkopolskiego
    
 


 
 


 

  


 
   
     
 
 

      

 

tytul_szukaj
tytul_zegar
04:07:28
tytul_kalendarz
Listopad 2018
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
      1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930   
tytul_zwiazek
mapka
tytul_zwiazek
galeria
tytul_zwiazek
Jak oceniausz propozycje MSWiA?
Dobrze
Źle
Nie mam zdania
dzielnik


ZW NSZZ P – po 9 miesiącach przepychanek, rozmów oraz korespondencji podpisano porozumienie, które jest krokiem milowym do poprawy statusu materialnego funkcjonariuszy. WIĘCEJ W AKTUALNOŚCIACH!!!