tytul_zwiazek
tytul_zwiazek
logo_forum
Statystki odwiedzin
OkresWizytOdsłon
Dziś 5 12
Wczoraj 731 1551
Ostat tydzień 4632 10720
Ostat. dwa tyg. 8931 19917
Ostat. miesiąc 23670 51315
Ostatni rok 182450 391401
Razem 822372 1896290
Kontrola PP w Rakoniewicach


Kontrola Posterunku Policji w Rakoniewicach - 13 październik 2010 roku

 W toku wykonanych czynności ustalono co następuje :

1. Na budynku koło wejścia głównego znajduje się tablica metalowa z nieaktualnym godłem bez korony.
2. Maszt znajdujący się przed budynkiem jest skorodowany i wymaga odnowienia.
3. W oknach budynku znajdują się zainstalowane na stałe kraty okienne bez możliwości ich otwarcia od wewnątrz.
4. Wokół budynku znajduje się ogrodzenie z widocznymi śladami korozji.
5. Na elewacji budynku znajdują się widoczne ślady odpadających powłok farby.
6. Na budynku przeznaczonym do garażowania pojazdów brak oznaczeń przeciwpożarowych.
7. W oknie budynku przeznaczonym do garażowania pojazdów znajduje się wybita szyba, co stwarza realne zagrożenie wypadkowe.
8. Teren zaplecza wymaga  uporządkowania i dostosowania do obowiązujących  wymogów administracyjnych.

                                                   Z A L E C E N I A

1. W związku z naruszeniem wymogów określonych w przepisach o ochronie przeciwpożarowej zalecam przeprowadzić stosowną kontrolę problemową.

                                      Termin realizacji – 30 października 2010 roku

2. W związku z występowaniem niebezpieczeństwa wypadkowego spowodowanego wybitą szybą w oknie budynku przeznaczonego do garażowania pojazdów zalecam podjąć działania mające na celu usunięcie tego zagrożenia.

                                    Termin realizacji – 30 października 2010 roku


                                                    U  W  A  G  I

1. Zwracam uwagę na konieczność przeprowadzenia oceny obiektu pod kątem wymogów Prawa Budowlanego.
2. Zwracam uwagę, że występujące nieprawidłowości obniżają poziom estetyczny obiektu, który jako obiekt o szczególnym charakterze powinien być utrzymany w zgodzie z obowiązującymi przepisami dla jednostek Policji.

P O U C Z E N I E

 Od wydanych zaleceń pracodawca może wnieść sprzeciw do właściwego inspektora pracy Państwowej Inspekcji Pracy. Sprzeciw wnosi się w terminie  7 dni od dnia doręczenia zalecenia.

                                                              /-/ asp. sztab. Lucjan Dutkiewicz

Otrzymują :
egz. nr 1 – Wielkopolski Komendant Wojewódzki Policji
egz. nr 2 –  ZW NSZZ Policjantów województwa wielkopolskiego
    
 


 
 


 

  


 
   
     
 
 

      

 

tytul_szukaj
tytul_zegar
01:18:24
tytul_kalendarz
Luty 2017
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
    12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728         
tytul_zwiazek
mapka
tytul_zwiazek
galeria
tytul_zwiazek
Czy propozycja NSZZ P dot. podwyżek jest dobra?
Tak
Nie
dzielnik


ZW NSZZ P - 16 lutego br. Komendant Główny Policji skierował do Komendantów Wojewódzkich, Komendantów Szkół Policji oraz Komendanta CBŚP informację o zasadach podwyższania w "Programu modernizacji Policji!!!