tytul_zwiazek
tytul_zwiazek
logo_forum
Statystki odwiedzin
OkresWizytOdsłon
Dziś 7 35
Wczoraj 282 926
Ostat tydzień 2457 6445
Ostat. dwa tyg. 4573 12486
Ostat. miesiąc 9892 28592
Ostatni rok 105521 243102
Razem 1946384 4216895
Kontrola KP Mosina

Informacja Zakładowego Społecznego Inspektora Pracy Zarządu Wojewódzkiego NSZZ Policjantów woj. wielkopolskiego z  kontroli warunków służby , pracy  w Komisariacie Policji w Mosinie w dniu 19 lutego 2008 roku.

 W toku wykonanych czynności ustalono co następuje:

1. Pojazdy;

• Na wyposażeniu znajdują się cztery pojazdy służbowe marki Polonez (rok produkcji 1996,1997,1999), które posiadają znaczne przebiegi eksploatacyjne powyżej 200 tys. km, a ich stan techniczny budzi wiele zastrzeżeń i nie daje pełnej gwarancji bezpieczeństwa podczas realizacji zadań służbowych o charakterze pościgowym.

2. Kotłownia;

• Brak książki kontroli kominiarskiej,
• Niesprawny piec centralnego ogrzewania z powodu nadmiernie wyeksploatowanej instalacji wewnętrznej służącej do ogrzewania wody znajdującej się w obiegu,
• Uszkodzony element zabezpieczający przed wypadnięciem szlaki i popiołu,
• Brak instrukcji obsługi pieca,
• Uszkodzone narzędzia niezbędne do wykonywania prac związanych z obsługą pieca (łopaty),
• Brak wymaganego podręcznego sprzętu gaśniczego.

3. Pomieszczenie nr 106 ;

• Brudne ściany,
• Odpadające powłoki farby ze ścian,
• Wyeksploatowana wykładzina podłogowa,
• Nieprawidłowe stanowisko do pracy z komputerem

4. Pomieszczenie nr 102 ;

• Odpadające powłoki farby z sufitu,

5. Półpiętro klatki schodowej;

• Oderwana od sufitu drewniana obudowa od klapy zabezpieczającej właz prowadzący na dach,
• Widoczne na suficie  ślady pozostałe po zaciekach spowodowanych nieszczelnością dachu,
• Brudne ściany i sufit,
• Odpadające powłoki farby z sufitu,
• W pomieszczeniu z kabiną prysznicową niesprawne oświetlenie,

6. Pomieszczenie dla dzielnicowych;

• Brudne ściany i sufit,
• Wyeksploatowana wykładzina podłogowa PCV,

7. „Niebieski Pokój”

• Uszkodzony stolik okolicznościowy,
• Odpadające powłoki farby ze ściany

8. Dyżurka ;

• Niesprawne krzesło obrotowe

9. Szatnia;

• Brak otworów wentylacyjnych w szafach odzieżowych,
• Brak wymaganej ilości miejsc do siedzenia

10. Zaplecze dla psów służbowych;

• Na podłożu palnym bez wymaganych zabezpieczeń znajduje się kuchenka zasilana energią elektryczną, ponadto w tym pomieszczeniu znajdują się inne przedmioty zaliczane do palnych co znacznie wpływa na poziom obciążenia ogniowego,

• Wyeksploatowane, częściowo uszkodzone drzwi od pomieszczenia zaplecza,

11. Elewacja budynku;

• Widoczne zacieki na ścianach od strony zachodniej,
• Odpadający tynk ze ścian

                                             Z  A  L  E  C  E  N  I  A

1. Zalecam przeprowadzić ocenę obiektu pod kątem wymogów ochrony przeciwpożarowej ze szczególnym uwzględnieniem stanu instalacji elektrycznej, wyposażenia w podręczny sprzęt gaśniczy, sposobu składowania materiałów zaliczanych do palnych i łatwopalnych.

                                      Termin realizacji – 30 marca 2008 roku

2. Zalecam przeprowadzić ocenę pojazdów służbowych i określić ich realny poziom przydatności dla aktualnych potrzeb służby.

                                     Termin realizacji  -  15 marca 2008 roku

3. Zalecam przeprowadzić ocenę wyposażenia i warunków pracy w kotłowni.

                                     Termin realizacji  -   29 luty 2008 roku


                                               U  W  A  G  I

1.Zwracam uwagę na potrzebę oceny obiektu w sprzęt kwaterunkowy ( krzesła, biurka, stoły ).

2. Zwracam uwagę na potrzebę oceny budowlanej obiektu i określenia planu poprawy warunków.

3. Zwracam uwagę na potrzebę dokonania oceny stanowisk do pracy z monitorami ekranowymi pod katem obowiązujących wymogów.


asp.sztab. Lucjan Dutkiewicz 

 

 

 

 


tytul_szukaj
tytul_zegar
08:51:18
tytul_kalendarz
Marzec 2024
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
        123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
tytul_zwiazek
mapka
tytul_zwiazek
galeria
tytul_zwiazek
Czy rząd dotrzyma słowa i do policjantom podwyżki w wysokości 20%?
TAK
NIE
TRUDNO POWIEDZIEĆ
dzielnik


ZW NSZZ P - Sytuacja kadrowa Policji na 1 marca - wakat 16276, odeszło ze służby 4121, przyjęto 54!